Hyprobulksms

Thursday, January 21, 2010

Mereka Yang Berjaya




TESTIMONI RESELLER 1






Saya mendaftarkan diri sebagai Reseller pada Jun 2009. Dengan bermodalkan RM500, selepas 3 bulan saya telah mengumpul lebih daripada RM40,000. Dengan kekurangan ilmu ICT saya masih mampu menjana pendapatan HEBAT DAN LUMAYAN. Saya buat hanya part time sahaja. Sebagai seorang pekerja biasa apa yang saya perolehi sekarang sungguh luar biasa berkali-kali ganda dari pendapatan bulanan saya.

TESTIMONI RESELLER 2







Saya mendaftarkan diri sebagai Reseller HR pada 25/06/2009. Dengan bermodalkan RM500, selepas sebulan saya telah mengumpul hampir RM20,000.Saya bekerja makan gaji dan buat HyProBulkSMS secara part time - 6 jam seminggu sahaja. Satu keputusan mudah tuan/puan hari ini mungkin membawa kemakmuran hari esok.

TESTIMONI RESELLER 3




















"Syukur Alhamdulillah kerana saya dipertemukan program yang hebat ini oleh upline saya iaitu En Kamarul Azizi. Pada mulanya saya menolak pelawaannya. Tetapi selepas 2 minggu, hati saya terbuka untuk menyertai HyproBulkSMS dan Alhamdulillah setelah 2 bulan setengah, pendapatan terkumpul adalah sebanyak RM50,000. Kini pendapatan 5 angka sebulan bukan lagi mustahil bagi saya. :) "

No comments:

Post a Comment

 

About Me

Program HyProBulkSMS ini BUKAN program Jualan Langsung / edagang. Jadi program ini TIDAK MEMERLUKAN sebarang lesen dari KPDN & HEP. Ini adalah program perniagaan berkonsepkan affiliate - anda beli sistem, kenalkan kawan baru dan anda akan di bayar komisen. Duduk Diam Tanpa Usaha adalah perbuatan yang merugikan kerana tiada komisen akan di bayar.Untuk kepastian tentang HyProBulkSMS, hubungi a) Unit edagang, KPDNKK Putrajaya di talian 03-88825987(En. Shafuan). b) Unit Penyiasatan Khas, Bank Negara Malaysia